Monday, May 28, 2012

Kuka mä olen

Suomen kieli
Terve! Nimeni on Colm ja mä asun Tallinnassa, joka on Viron pääkaupunki, mutta minun kotimaani on Irlanti. Minun vaimoni on virolainen, joten mä asun Virossa. Olen opiskelija sekä englannin kielen opettaja. Opiskelen Tallinnan yliopistossa kielitiedettä. Opiskelen suomea koska haluan osata sitä siltä varalta, että joskus muutan Suomeen.

Thanks to ruusukaali on Unilang for correcting the Finnish.

Eesti keel
Tere! Minu nimi on Colm ja ma elan Tallinnas, mis on Eesti pealinn, aga mu kodumaa on Iirimaa. Minu naine on eestlane, sellepärast ma Eestis elan. Ma olen üliõpilane ja inglise keele õpetaja. Ma õpin keeleteadust Tallinna Ülikoolis. Ma õpin soome keelt, sest ma tahaksin seda osata, kui ma kunagi Soome elama lähen.

Hello! My name is Colm and I live in Tallinn, which is the capital of Estonia, though I am from Ireland originally. My wife is Estonian so that's why I'm living in Estonia. I'm a university student and English teacher. I study linguistics at Tallinn University. I am learning Finnish because I want to be able to speak it if I ever move to Finland.

No comments:

Post a Comment